| Oorlogje sucks xD |
| Gepost
door : Lauraaaaaaaa (a)
Op: 20/09/2005 15:41 |
|
Haallloooooooo.. Ik verveelde me.. dus ging ik maar even dit afzeiken inplaats van huiswerk maken.. hehe ![]() Maarjaa... oorlogje is dus helemaaaalll boring ![]() Tegenwoordig zie je ook alleen maar mensen met van die legerbroeken heh ![]() Dat schijnt de "mode" te zijn.. nou ik vind het er niet uitzien... Lalalalala ![]() Dat was het maar weer... niemand krijgt die natuurlijk te lezen want daniel gaat dit berichtje GELIJK verwijderen.. xD BOEIEND.. ik verveel me gewoon ![]() LAURA HEEFT GESPROKEN doeiiiiiii Lauraaaaa
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5] |
| |
| Gepost door:
erwin Op: 20/09/2005 16:45 |
|
| diep beledigd: kijk dat ik nu op tvwo zit en geen zak te doen heb en jij dag en nacht achter je bureautje zit en je huiswerkJE van wiskunde maakt en een hele bereking gaat maken over op hoeveel manieren je 1+1 kan uitrekenen, dan mag je me een stuud noemen maar eerlijk gezegd ga jij daar meer voor door. Jij kon er tog ook niks aan doen dat er in de oertijd geen tvwo voor jou bestond. verder als je dan een derde klasser bent doe dan niet zo zielig en laat de site van je broertje met rust anders vallen er nog klappen tussen jou en Daniel (die toch wel wint) veel plezier met je huiswerk p.s. 1+1=2 (hopelijk heb je niet meer dan 24 uur nodig om dat uit te rekenen |
|
| Gepost door:
lauraaaaa Op: 20/09/2005 16:51 |
|
best wel grappig dit hoor.. en brugger die mij denkt te kunnen dissen nee dacht het is ff niet.. en btw.. als ik "huiswerk" maak achter msn dan is het ook echt moeilijk heh owjaa... als jij jezelf zo slim vind mag je mijn wiskunde pw wel ff doen 1/3x-1>2x+2/3 HAVE FUN
|
|
| Gepost door:
lauraaaaa Op: 20/09/2005 16:53 |
|
en dat is alleen maar A.. owja.. ik wil je nog wel meer sommen geven..maar dat doe ik je maar niet aan want je hebt jezelf al vastgelult
|
|
| Gepost door:
erwin Op: 20/09/2005 16:56 |
|
| hahahah dat jij nou alle antwoorden aan een 1 of ander stuudje uit je klas vraagt, en dan de antwoorden overschrijft... ik weet niet waarom je dat doet want schrijven duurt bij jou ook al eeuwen... kan je het net zo goed aan mij vragen
|
|
| Gepost door:
Daniƫl Op: 20/09/2005 16:57 |
|
Idd
|
|
| Gepost door:
ishara Op: 20/09/2005 16:58 |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
| Gepost door:
erwin Op: 20/09/2005 16:59 |
|
verzin je die som nou ter plekke of heb je weer eens wiskunde boek uit de bieb gejat om er no g nachten acxhter te kunnen zitten en wat dat msn betreft wie doet dan niet, als je denkt dat je me nu gedist hebt. is het of ja, maar dan ben tog ook zielig een arm bruggertje dissen of nee, je bent gewoon dom, en je bent nu zo hard mogelijk op zoek naar de betekenis van het woord dissen suc6 p.s. ben je er nou al achter of het klopt 1+1=2 ?????
|
|
| Gepost door:
lauraaaa Op: 20/09/2005 16:59 |
|
| geef nou gewoon maar toe dat je jezelf hebt vastgelult 1/ je weet het antwoord van die som niet 2/ ik schrijf geen antwoorden over nou jij weer
|
|
| Gepost door:
erwin Op: 20/09/2005 17:00 |
|
| heb jij je nu een beetje/heel erg vast gelult/gekut? | |
| Gepost door:
lauraaaa Op: 20/09/2005 17:02 |
|
jaa ik heb er al achtergekomen dat het klopt ik wist het namelijk allang..ben jij al achter het antwoord van mn som gekomen die ik in mn pw moet maken en die ik snap? nee heh dacht het niet.. 1, ik heb het niet uit een bieb boek.. en 2, als je zo slim was had je geweten dat het niet uit een bieb boek was.. maar dat zoiets nou uit een wiskundeboek komt![]() |
|
| Gepost door:
lauraaaa Op: 20/09/2005 17:03 |
|
ik heb me niet vastgelult hoor jij wel
|
|
| Gepost door:
Ishara Op: 20/09/2005 17:04 |
|
Jij wil tog erwins msnadres,, als joe ook slim was sou je em nu al weten
|
|
| Gepost door:
erwin Op: 20/09/2005 17:05 |
|
probeer het nauw eens niet zulke stoere praatjes te hebben we weten het nu wel. je bent gewoon klaar mett je som 1+1. probeer maar eens 2+2, (dat wordt zwaar hoor) erwin p.s. leuke sommen kunnje verzinnen je zou bijna denken dat daniel al die sommen voor je opzegt p.s.s. denk eraan wordt het niet zielig om tegen een bruggertje te zeggen dat ie vastgelult zit
|
|
| Gepost door:
lauraaaa Op: 20/09/2005 17:05 |
|
| ik weet um ook al: erwin_dso@hotmail.com ik ben wel slim
|
|
| Gepost door:
ishara Op: 20/09/2005 17:06 |
|
brave meid